Open navigatie

Jaarverslag 2016 'Samen doen'

door Laura van den Wildenberg op 11 sep 2017, 13:00 Jaarverslag 2016 'Samen doen'

In het jaarverslag 2016 'Samen doen' blikken we terug op 2016. We hebben in 2016 op allerlei gebieden stappen gezet. Zo zijn we verder gegaan om de handhaving en het toezicht ‘slimmer’ te gaan organiseren door meer op basis van informatie en risico’s dit werkveld op te pakken. De komende jaren zal dit een speerpunt blijven.

Onze deelnemers hebben steeds meer vertrouwen in haar ODBN en dat zien we terug in de opdrachten die we van hen ontvangen. Met een verdere kwaliteitsverbetering en een betere capaciteitsplanning moet het ons lukken om de komende jaren de ambitie van ons en onze deelnemers tot een succes te maken.

In 2016 zijn er een groot aantal projecten (bouwstenen) opgestart om onder andere de bedrijfsvoering op orde te brengen. Dit heeft veel tijd van de medewerkers gevraagd. Per 1 januari 2017 zijn de meeste projecten als onderdeel van de reguliere bedrijfsvoering weer in de lijnorganisatie teruggebracht.

Het jaarverslag 2016 ‘Samen doen’ is later beschikbaar omdat het jaarverslag en jaarrekening pas op 29 augustus zijn vastgesteld door het Algemeen Bestuur van de ODBN.

Benieuwd hoe 2016 verder bij de ODBN is verlopen? Bekijk het jaarverslag 2016 – Samen doen.

Terug naar het nieuwsoverzicht