Open navigatie

Milieuklachtencentrale niet goed telefonisch bereikbaar

door Sabrina Gijsen op 17 jun 2020, 16:59 Milieuklachtencentrale niet goed telefonisch bereikbaar

Door een lokale technische storing is het mogelijk dat u de Milieuklachtencentrale op dit moment telefonisch niet kunt bereiken. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem. In veel van de gevallen lukt het overigens wel om iemand van de MKC aan de telefoon te krijgen. Mogelijk heeft het met de provider van de beller te maken. Wanneer u telefonisch geen contact kunt krijgen verzoeken wij om online uw klacht of melding door te geven via www.milieuklachtencentrale.nl.

Zodra het probleem verholpen is, laten wij het op deze plek weten. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Terug naar het nieuwsoverzicht

ODBN gebruikt cookies

Op deze website gebruikt de ODBN cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te laten werken. Als u op de knop ‘Accepteren’ drukt, worden cookies gebruikt voor het verzamelen van informatie, waaronder demografische gegevens (leeftijd en geslacht), en voor het maken van groepsprofielen. Wilt u liever niet dat wij gebruikmaken van dit type cookies, dan kunt u op de knop ‘Niet accepteren’ drukken. Zie voor meer informatie onze privacyverklaring.